Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T18:17:28+03:00
Gherghef-8 litere -4sunete       ghinda - 6 litere -4sunete  examina -7 litere-8 sunete  ciudat-6litere 5sunete  cearceaf-8litere -6 sunete  ele -3litere -3sunete   Norvegia-8litere -7 sunete   cercei -6 litere4 - sunete    lacrima -7litere -7 sunete 
5 2 5
2014-10-14T18:22:07+03:00
Gherghef  8 litere  2 sunete                                                                                           ghinda      6 litere   1 sunet                                                                                          examina    7 litere  1 sunet                                                                                         ciuda          5 litere  1 sunet                                                                                         cearceaf    8 litere    2 sunete                                                                                      ele            3 litere   0 sunete                                                                                       Norvegia    8 litere   1 sunet                                                                                        cercei         6 litere   2 sunete                                                                                    lacrima       7 litere   0 sunete                                                                            
1 5 1