Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T18:03:00+03:00
Fluturaș, cojocel, locușor, aripioara, frunzișoară, ursuleț, fetița, ferestruie ( sau ferestrică ), podulet.
fluturas cojocel locusor aripioara frunzulita ursulet fetita ferestruta podulet/podisor
2014-10-14T18:03:30+03:00


fluture-fluturas

cojoc-cojocel

loc-locut

aripa-aripioara

frunza-frunzulita

urs-ursulet

fata-fetita

fereastra-ferestruta

pod-podulet :)

5 4 5