Răspunsuri

2014-10-14T18:06:40+03:00
Este o narațiunii in care se încadrează alta narațiunii. De exemplu, un personaj începe sa povestească alta poveste, in clasa a 6a este predata pe textul "istoria unei plăcinte" de Costache Negruzzi...sau ce putin asa mi s.a predat mie. Iti pot explica mai ușor, imaginează.ti ca un om povestește o amintire din copilărie si pe la mijlocul ei începe sa spuna despre viața unui personaj,o povestire mai scurta. Sper ca te.am ajutat ;)
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-14T18:08:27+03:00
Povestirea in rama(povestirea in povestire)apartine genului epic unde una sau mai multe naratiuni de sine statatoare se incadreaza intr-o alta naratiune mai ampla pentru a le cuprinde in aceeasi atmosfera epica ,intelesul se centreaza asupra situatiei neobisnuite povestite si nu in jurul personajelor;pe scurt:este o povestire iar acea povestire are in ea o alta povestire
ex: hanul ancutei,iapa lui voda,fantana dintre plopi
1 5 1