Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T18:22:04+03:00
P 1 Plec la scoala
2 Afara ploua
3Nu am terminat de citit
4 am nevoie de o carte
5 O sa vin acasa vineri
Cu predicate nominale
Am devenit doctor
Afara e soare
A ajuns medic
A ajuns patron
S-a facut paznic
1 5 1
2014-10-14T18:36:06+03:00
Mama merge la piata. Tata cumpara paine. Cand merg pe strada nu ma impiedic. Asculta povetele parintilor! Pleaca de aici. Geanta este a mamei. Copilul devine mare. in aceasta problema este o greseala. Dana este inteligenta. Copilul este sincer.