Răspunsuri

2014-10-14T17:57:47+03:00
Aceste arome dulci si amarui ma completeaza.
Ele par ca niste miresme stinse.

ai ca vne mama
???????????
ai baieti si fete fara suparare
ai elena
multumesc mult
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T18:06:23+03:00
Aromele dulci si amarui ale verii sunt inmiresmate. Miresmele stinse ale florii sau terminat. Parul de arama este ca o floare care abia s-a dechis. Pe strada cea pustie sunt mii de lumine aprinse.