Răspunsuri

2014-02-24T14:28:48+02:00
Eu ma-m gandit sa merg la circ impreuna cu Vasile . L-am strigat si el a spus:
-Ce este Cristi ?
-Vrei sa vii cu mine la circ ?
-Desigur.
-Hai sa mergem!
 Noi am plecat , am ajuns si acolo era un leu care facea obstacole, erau cantarete si multi clovni. Noi eram emotianati, dupa aceea am mers sa luam semnaturiile de le vedetele circului.Am plecat dupa aceea acasa fericiti , ca am mers la cel mai mare circ!!!!!!

Scuze ca iti spun dar sunt cam mult erau
este frumos
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-24T14:53:15+02:00
                                                                La circ                                                       Azi Anca si Matei de duc la circ.                                                                                 -Matei vrei o apa?intreaba Anca.                                                                                 -Da!Vreau si o punga cu floricele.                                                                                -Bine!Asteapta pe scaun.Si tine-mi si mie locul.                                                          -Ok!                                                                                                                         Si asa cei doi copii au petrecut o zii fumoasa.                                                                       Sper sa-ti placa.
am gresit trebuia sa pun alceva!
ok
Mersi pentru cel mai bun raspuns .Esti o dulce.
bine