Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-14T18:00:54+03:00
Ai vrut problema ? Na problema !
12 4 12
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
2014-10-14T18:01:10+03:00
DACA ∧DOC=120*⇒∧ODC=30*
sin 30*=BC/DB
1/2=BC/12⇒BC=6 cm

pune pe chat ce mai ai
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
ok
Comentariul a fost şters