Formuleaza enunturi propozitii in care sa folositi citul din urmatoarele adjective : jucaus, galben, mic, amar, senin si linistit

2
ce inseamna citul
din greseala am scris citul
si ce ai vrut sa scrii?
Enunturi propozitii in care sa folosesc adjectivul cu urmatoarele cuvinte : jucaus, galben, mic, amar, senin si linistit. La scoala nu am inteles nimic din ce a predat.

Răspunsuri

2014-02-24T14:45:43+02:00

Cainele meu este jucaus. / Cainele meu are o fire jucausa.

Am cules flori galbene din parc.

Fratele meu mai mic este enervant.

Corcodusele mancate mai devreme au avut un gust amar.

Stelele stralucesc pe cerul senin.

Vremea de azi pare linistita. / Mihai este un copil linistit.

17 3 17
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-24T15:18:54+02:00
Motanul acela era foarte jucaus
soarele galben isi face aparitia voios
botisorul mic al ursuletului este rupt
marul amar s-a pradat
cerul este senin ca cristalul
copil tanar dar linistit 
 
adjectivul arata o insusire omeneasca
arata cum este obiectul sau finta denumita
14 3 14