Un apicultor pregateste 49 kg de miere pentru a le vinde ( 49 kg = 480 dag )..
Doreste sa foloseasca borcane de 5 dag . Cate borcane comanda ? Dar daca ar pune mierea in borcane de 8 dag ?
- pe intelesul clasei a 5-a -
- multumesc -

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T17:43:11+03:00
49 kg = 4900 dag 

I.  4900dag : 5dag = 9800 borcane de 5dag
II. 4900dag : 8 dag = 6225 borcane de 8dag


Stai putin!
Ai gresit ceva ?
Tu ai gresit si eu m-am luat dupa tine =)))) Copiaza ce am scris mai sus , am rectificat
2014-10-14T18:12:29+03:00