Răspunsuri

2014-10-14T17:39:12+03:00
B) utilizeaza formula de integrare prin parti
c)la fel se utilizeaza formula de integrare prin parti

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T18:02:46+03:00
1)  S(3x la puterea 2-2 supra x+3 la puterea x) dx= S (3x la puterea 2 supra x +# la puterea x) dx - S @ supra x_# la puterea x ) dx = 3S (x la puterea 2 supra x+ 3 la puterea x ) - 2S 1 supra x + 3 la puterea x) dx= { 3S (x la puterea 2 supra x ) dx   +    3S( x la puterea 2 supra 3 la puterea x ) dx} - { 2(S 1 supra x)dx   +   2 S (1 supra 3 la puterea x)dx}=  3S x dx + 3S (x la puterea 2 supra 3 la puterea x )dx - 2S 1 supra x dx + 2S (3 la puterea -x )dx = 3 · x la puterea 2 supra 2 + 3· x la puterea 3 supra 3 supra 3 la puterea x supra ln 3 - 2 ln x + 2 · 3 la puterea -x supra ln 3
vexi ca @ e 2 si # e 3 am mai gresit eu
iti multumesc mult :)
cu placere :)
si eu dau test maine tot la astea :))
succes atunci :)