Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-24T14:23:54+02:00
                                                          Frunza

Natura este un spectacol maiestos in care fiecare element component contribuie cu numarul sau, declansand apartitia unei franturi de Rai pe pamant. Din natura fac parte  florile, copacii, organismele vegetale. Acestea sunt impodobite grandios cu frunze care accentueaza frumusetea naturi. Ele au o multitudine de culori: verde, rosu, galben etc. alcatuind un curcubeu de culori ce reflecta aspectul special al unei frunze.
Frunzele reprezinta "cireasa de pe tort" a naturii deoarce nu indeplinesc doar un rol nutritiv ci si unul peisagistic.
Cand vine toamna toata frunzele capata aceasi culoare: galbena. Odata cu vestejirea lor toata natura isi schimba fata demonstrand importanta unei frunze pe Terra.
Fiecare frunza reprezinta o minune a creatiei, iar cu fiecare frunza cazuta la pamant natura isi pierde din gratie
25 4 25
Comentariul a fost şters
Mda..n-am vazut ca scrie doua..nah daca nu iti place poti sa stergi raspunsul
Comentariul a fost şters
2014-02-24T15:07:43+02:00
Natura este la fel de imprevizibila precum omul.Ea se schimba de la un anotimp la altul,de la o zi la alta.Un bun exemplu ar fi acela al copacilor si al frunzelor sale.Ele sufera transformari de la un anotimp la altul.Primavara ele precum niste ghiocei ce  ies la iveala cu verdeteata lor  te anunta ca in sfarsit vine primvara mult asteptata dupa o iarna lunga.Ele urmeaza aceleasi etape de crestere si dezvoltare a omului.Mai intai "se nasc",cresc ca pe urma ajunsi la maturitate vor muri.Aceste frunze pe parcursul vietii lor ne dezvaluie frumuseatea naturii de la un anotimp la altul.Vara frunzele se lasa mangaiate de razele soarelui pe tot parcursul zilei pana cand soarele se duce si el sa se odihneasca lasand razele lunii sa continuie o conversatia inceputa cu soarele.Daca vara se bucura de caldura iarna ele se pregatesc sa moara pentru a se naste alte frunze in locul lor.Sunt precum oamenii.Mor pentru a se naste alti si altii si alti.Frunzele fac parte din cadrul natural iar fara ele copacii ar fi incompleti .
14 4 14