Radu si Alexandru au impreuna 11 lei. Ei hotarasc sa cumpere o carte, participand cu sume egale de bani. Radu i-a imprumutat de la Alexandra 1 leu, iar dupa cumpararea cartii, Alexandra ramane cu 5 lei.
a. Aflati pretul cartii
b. Cati lei a avut Alexandra initial?
URGENT!!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T17:30:58+03:00
A) nu stiu deoarece ar fi putut costa oricat sub 10 lei
b)Alexandra a avut initial 4 lei
2014-10-14T17:36:38+03:00
Pretul cartii = 6 lei
Alexandra avea 9 lei
dar Alexandra nu cumpara nici o carte, ci Alexandru cumpara!
:))))
pai nu? :D Alexandru-baiat Alexandra-fata :)))
Corect ! :))) Sper sa ne spuna ce va zice profesorul ei de mate =)))