Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-10-14T17:31:12+03:00
PROVERBUL O CARTE CITITA UN PAS IN LUMINA SE REFERA LA FAPTUL CA CU CAT CITESTI MAI MULT CU ATAT ITI IMBOGATESTI VOC
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T17:36:23+03:00
O carte citita un pas in lumina, cat adevar in aceste cuvinte magice! adevarat ca prin lectura pasesti intr-un univers fabulos, in care poti face ce vrei, sa fii cine vrei ,sa iei parte la toata actiunea si la multitudinea de sentimente si trairi ,citind o carte iti luminezi  atat mintea cat si sufletul.cu gandurile de bine ramase si o multime de teme de gandit  te poti  inspira sa faci fapte bune asemeni personajelor cu care te identifici si nu numai creand inconstient o aura de lumina in jurul tau.
2 5 2