Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T17:19:08+03:00
Este o zi frumoasa de primavara, cu soare bland si un cer senin si curat ca lacrima. Pasarile revenite la cuiburi ciripesc vesele.In coltul strazii, floraresele scot din cosuri si expun primele flori de martie: toporasi gingasi, frezii suave si parfumate zambile.Dan si Mihai se intorc veseli de la scoala. Trecand pe langa batranul parc din cartier, Mihai propune:- Hai sa ne jucam putin!Baietii aseaza ghiozdanele langa un tei batran si incing un fotbal camlung.Timpul a trecut pe nesimtite. Obositi, murdari si cu hainele pline de praf, prietenii pornesc spre casa.
Intrat pe usa, Mihai saluta, apoi ingaima:
- In drum spre casa am intalnit-o pe bunica.M-a rugat s-o ajut la cumparaturi.Tocmai atunci intra bunica.Isi saruta nepotul cu dragoste.- Ce dor mi-a fost de voi.Nu v-am vazut de o saptamana.Mama se uita mustrator la baiatul care intra in pamant de rusine. Mihai a inteles: Minciuna are picioare scurte.
2014-10-14T17:27:48+03:00
Mara se juca cu Alina in gradina si dintr-o data fara sa vrea a calcat pe floarea preferata a mamei sale,desi a avertizat-o sa aiba mare grija.
      Peste un timp Mara auzi masina mamei sale pe alee:
        -Mara trebuie sa-i spui mamei tale fapta pe care ai facut-o si normal ca te va ierta,dar daca afla de la altcineva se va supara rau.
        -Stiu dar imi pare tare are rau,si pana la urma no sa afle pentru ca o sa dau vina pe catel,si nici tu nu o sa-i spui asa-i?
        -Pai....!
        -Te rooog!
       -Bine nu o sa-i spun.
       -Multumesc mult,esti o adeva rata prietena.