Răspunsuri

2014-10-14T17:15:14+03:00
Joculet , jocuri ,  , jucator , jucareala etc
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T17:18:06+03:00
Era o zi frumoasa de toamna. Ma plimbam prin parc. Deodată se aude o voce: -hei, tu! Ce cauți aici? - pai.....e locul meu preferat. In fiecare zi ma plimb pe aici. -si nu ai pe unde sa pleci? Nu vezi ca eu dorm aici? După 5 secunde totul a revenit la normal. "Bine ar fi sa nu te mai văd"....o ultima propoziție....o ultima clipa