Răspunsuri

2014-10-14T17:11:20+03:00
Asa-a de negrii ochii tai= asa de pătrunzători, profunzi, etc
20 4 20
Mulțumesc!
Iti spuneam mai multe....dar nu sunt acasă....(am făcut la școala)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T17:27:32+03:00
Negrul dens al ochilor este sugerat de superlativul absolut exprimat prin formula adverbiala "asa-s de ",alaturat adjectivului "negri" amplifica sentimentul profund de dragoste .
Sinonime : "foarte negri"
"extrem de negri"
"extraordinari de negri"
:)
41 4 41