Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T17:13:48+03:00
Stau la mijloc. Ma prinde de mijloc. In mijlocul clasei sta Mihai. Merg pe mijloc. Dorm in mijlocul cursului. Mijlocul pădurii este înfricoșător. In hora ma pun la mijloc. Stau in mijlocul drumluo
6 4 6
2014-10-14T17:17:22+03:00
1.Ea sta la mijloc.
2.Baiatul din mijloc este destept.
3.Cel din mijloc are un catel.
4.Lui ii place sa stea in mijloc.
5.Fetei ii place de baiatul care sta in mijloc.
6.In mijloc este Ana.
7.Masina este un mijloc de transport.
8.Din mijloc si vede mai bine .
4 4 4