Răspunsuri

2014-10-14T17:11:01+03:00
Sa ii hraneasca  
sa ii educe 
sa ii trateze

1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T17:20:00+03:00
Sa le ofere afectiune deoarece se leaga o comuniune intre parinte si copil
Sa ii sprijine in ce fac( daca este bine) pentru ca acestia sa avanseze in ceea ce isi propun plus ca il vor face mai bine atata timp cat stiu ca au sustinere
Sa incerce sa ii inteleaga pentru ai ajuta sa treaca penste framantarile pe care le au.
:)
2 4 2