Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T17:10:25+03:00
Aromele dulci si amărui ale gutuii imi îmbie simțurile. Miresmele stinse ale petalelor transforma atmosfera mohorâtă in magie. Ma jucam in paru.i de arama,fascinat/a. Zglobiile lumini de soare imi băteau in fereastra. Ochii săi erai cenușii, asemeni unor nuci întunecate.
44 4 44
2014-10-14T17:30:30+03:00
Dulciurile sunt cu arome dulci si amaruri
15 3 15