Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T17:12:18+03:00
Maria se indreapta catre librarie si o intreaba pe vanzatoare:
        -Buna ziua,imi puteti arata o carte potrivita pentru mine?
        -Sigur,cati ani ai?
        -Eu am 9 ani.
        -Bine atunci eu ti-asi recomanda cartea ,,Amintiri din copilarie"de Ion Creanga.
        -Bine multumesc,la revedere
       -La revedere!
26 3 26
2014-10-14T17:13:52+03:00
Mama a mers la magazin sa cumpere alimente .                                                              Ea a cumparat urmatoarele alimente :rosii , cartofi,mere ,paine,apa ,suc si peste            Cand ea a venit acasa , ma chemat pana la ea .                                                                 - Maria, te rog sa iti faci curatenie in camera !                                                                     -Bine mama!                                                                                                                            Eu am facut curat.Mama m-a intrebat :                                                                                  -Ai facut curat ?                                                                                                                        Da mama ,mi-am facut!                                                                                                             - Atunci poti merge linistita la joaca..