Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T17:04:58+03:00
Jazz
show
blue jeans
boss
out
Au revoir!
rendez-vous
corner
western
Si la "scherto " Nu stiu ! :( 
39 4 39
iti multumesc , m-ai ajutat mult :)
Cu placere! :))) Se pare ca nimeni nu stie la "scherto" ala =)))
daa :)) nu e nimic
2014-10-14T17:05:35+03:00
Jazz , show , blue jeans , boss , out , nu stiu , aureuvoir , randevous , nu stiu , western
15 4 15