Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T17:00:12+03:00
Omul s-a făcut de râs când a început să povestească.Ploaia s-a abătut asupra oraşului.L-a dus să vadă un meci pe stadion.Tot ceea ce a contat a fost faptul că l-a adus înapoi cu bine.A fost acuzat că l-a lucrat pe la spate.S-au văzut astăzi, dar nu au vrut să-și vorbească.Sau mergi cu mine, sau stai acasă.
2 3 2
2014-10-14T17:01:11+03:00
Mama s-a ars in timp ce gatea.
Mama sa m-a poftit inauntu.
L-a batatut de i-au sarit fulgii.
Cand mergem la mare?
De ce s-au certat?
Vrei budinca sau inghetata la desert?
1 5 1