Grupati cuvintele care au acelasi inteles:barabula,borta,ciubota,curechi,harbuz,perja,cucuruz,catana,astas,pepene,pruna,varza,lubenita,gaura,cizmar,papusoi,pantofi,tutun,cartof,ciubotar,cizma.

2
astea sunt toate cuvintele....pentru ca la tutun nu se potrivește nimic

Răspunsuri

2014-10-14T16:52:14+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T16:56:34+03:00
Barabula=cartof Curchi=varza Harbuz=pepene, lebenita Ciubotă=cizma, pantofi Cucuruz=papusoi Cizmar=ciubotar Borta=groapa Perja=pruna Catana=ostaș("astas" cum ai scris tu)
nu e s e s
e cum ai scris tu ostas cu s la urma
OK :))