Răspunsuri

2014-10-14T16:49:12+03:00
Prioritate importanta , alta alternativa , vehicul de transport ,a reface din nou, drept pentru care , dar insa , in fond si la urma urmei , averse de ploaie , a notifica oficial , camerameni
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T16:51:27+03:00
rei triplete

a urma in continuare

baba batrana


pubele de gunoi

a avansa inainte

a rescrie iar

a urca sus

a cobori jos

a colabora impreuna

cobai de experienta

a reveni din nou
:)
averse de ploaie
mersi
Palton de iarna
Apa uda
Cupla Sorinutza