Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T16:49:34+03:00
A+1500=16500
a=16500-1500
a=15000

15000+1500=16500

a-6800=2200
a=6800+2200
a=9000

9000-6800=2200
pai primul a=1500
l doilea a-9000.am lasat spatii libere intre ele
a ok ms
Cu placere!
tiam dat multumesc si 5 stele
2014-10-14T16:52:55+03:00
1.
a+1 500 = 16 500
           a=16 500 - 1 500
           a=15 000
  
     NR = 15 000

2. 

a - 6 800 = 2 200
             a=2 200 + 6 800
             a= 9 000

NR = 9 000