Diferenta dintre varsta fiului este de 25 de ani.Daca suma dintre varsta tatalui si varsta fiului este de 59 de ani,varsta fiului este..?

2
Nu. Cere doar varsta fiului
Nu ai inteles! In primul rand ai scris " Diferenta dintre varsta fiului este de 25. " Nu era cumva "Diferenta dintre varsta tatalui si a fiului este de 25" ?
Dintre varsta tatalui si a fiului. Am gresit eu.
pai facem 59-25=34 ani
eu tiam spus ca noi tot am avut intrembarea asta

Răspunsuri

2014-10-14T16:47:40+03:00
T-f=25
t+f=59
adunam relatiile: 2t=25+59=84, t=84/2=42
f=42-25=17
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T16:51:59+03:00
T-F=25 => T=25+F
T+F=59

Inlocuiesc : 25+F+F=59
                 2F=59-25
                 2F=34
                 F= 34:2
                 F=17 ani
T=tata
F=fiul
Sper sa intelegi! :D
1 5 1