Răspunsuri

2014-10-14T16:41:24+03:00
Cu cat citesti mai mult cu atat vocabularul tau ti se dezvolta si poati intelege lucrurile mult mai usor
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T16:45:17+03:00
O carte citita este un pas catre lumina, deoarece citind iti improspatezi creierul, mintea si cunostintele ,iar acea "lumina" va ramane aprinsa cat timp vei trai si-ti vei aminti " Am citit asta/despre asta in cartea..." si vei avea o satisfactie inexplicabila in cuvinte.