Răspunsuri

2014-10-14T16:39:53+03:00
Dezordine=debandada,deranj,zapaceala,neordine,branbureala
a hoinari=a pribegi,a rataci,a umbla, a cutreiera,a merge,a strabate
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T16:40:34+03:00
Dezordine = neorânduială, debandadă, harababură, neorganizare, dezorganizare.
a face = a fauri, a realiza, a construi, a cladi, a ridica.
a hoinari = 
a umbla, pribeag, ratacitor, vagabond, stranic.