Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T16:33:03+03:00
A) 9*x-2*a-2*b=100
9*14-2*(a+b)=100
126-2*(a+b)=100
2*(a+b)=126-100=26
a+b=26/2=13

b) x*a+x*b+6*a+6*b=200
x*(a+b)+6*(a+b)=200
14*(a+b)+6*(a+b)=200
(a+b)*(14+6)=200
20*(a+b)=200
a+b=200/20=10
2 3 2
2014-10-14T16:35:27+03:00
B)  xa+xb+6a+6b=200  14a+14b+6a+6b=200    20a+20b=200   20(a+b)=200    (a+b)=200/20=10   a+b=10    a)9x-2a-2b=100    9x-100=2a+2b    9x-100=2(a+b)   9*14-100=2(a+b)   126-100=2(a+b)    26=2(a+b)   a=b=26/2   a+b=13