Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-14T16:15:24+03:00
7 este numar prim, iar asta inseamna ca singurii sai divizori sunt 1 si el insusi. D7={1, 7}
Multumesc foarte mult! Ar fi trebuit sa ma gandesc si eu la asta si sa-mi fi amintit ce a spus domn profesor la ora, dar era prea tarziu pentru ca deja pusesem intrebarea! Mersi oricum!
Cu placere! :)
2014-10-14T16:16:07+03:00