Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T15:40:29+03:00
461=460(la zeci)  
     =500 (la sute)

678=680(la zeci)
     =700(la sute)

455=460(la zeci)
     =500(la sute)

932=930(la zeci)
     =900(la sute)

327=330(la zeci)
     =300(la sute)

656=660(la zeci)
     =700(la sute)
pai ex: avem nr 461 si trb sa il rotunjim la zeci
toate nr 460 ,461 , 462 , 463 , 464 se rotunjesc la 460
pentru ca e unitatile sunt sub 5
iar daca aveam de ex 678 si trb sa il rotunjim la zeci raspunsul este 680 pentru ca e mai mare de 5 si automat se rotunjeste la 680 . ai inteles?
cred ca da
2014-10-14T15:41:22+03:00
1)460                                             500
2)680                                             700
3)460                                             500
4)930                                             900
5)330                                             300
6)660                                             700