Răspunsuri

  • JBZ
  • Ambiţios
2014-10-14T15:29:48+03:00
Direct :pe cine , ce , indirect cui , de mod :cum , de timp :cand , :de loc :unde  , atribut : a/al/ai/ale cui si cam atat stiu
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T15:33:03+03:00
Complement direct-pe cine? Pe ce? Compl. indirect: cu cine? Cu ce? la cine? La ce?despre cine?... Nominativ -cine? Complement circ. De mod-cum? Comp circ de loc-unde? Comp circ de timp când? Atribut subst prep. - ce? Dativ-cui? Genitiv-al,ai,a,ale cui?
3 5 3