Construiți enunturi cu următoarele paronime: arbitral/arbitrar
Calitate/caritate
A enerva/inerva
Fisă/fișă
A insera / a însera
Lacună/lagună
Miner/minier
Numerar/numeral
Temporar/temporal
Virtuos/virtuoz

2

Răspunsuri

2014-10-14T15:32:26+03:00
Eu am o minge de calitate.
A enerva este un verb.
La jocurile de la ARCADE trebuie sa bagi o fisa daca vrei sa joci.
Clasa a 8-a dau Fisa de Evaluare.
Mama a fost in laguna.
Numeralul ne arata un numar cardinal sau ordinar.
Eu sunt pedepsit doar temporar.
Eu am intrat intr-un portal temporal.
Fratele meu este un virtuos.
Minerii lucreaza in mina.
Tata da bani pentru Fondul de Caritate.
La calculator am inserat un paragraf. etc

6 2 6
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T15:32:48+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Imi plac oamenii de calitate./Maria e sora de caritate.
M-a enervat rau de tot./ Creierul este un tesut inervat de impulsuri.
Am introdus o fisa in aparat./ Am de rezolvat o fișa de lucru.
A inserat câteva idei noi în comentariu./S-a înserat devreme.
Lucrează în mină,e miner./A găsit un complex minier.
Plătesc numerar./ Am învățat numeralul la gramatică.
Osul temporal se află în cutia craniană./Stau aici doar temporar.
Deoarece a fost canonizat,a fost un virtuos./ Mozart a fost un virtuoz al pianului.
13 4 13