Buna:) Am de facut un martisor si nu am idee cum...
Imi trb pentru ora de ed.tehno, aveti cumva niste idei sau chiar poze , poate ati facut voi pe acasa si puteti sa-mi aratati un model. Multumesc:)

2
din macaroane in forma de fundita..date deasupra cu oja sau carioci,acuarele >* bafta..
Poti incerca din hirtie : http://atelier-de-handmade.blogspot.com/2014/01/confectionare-martisoare-idei-de.html
http://decorate-your-life.blogspot.com/2012/12/glob-floare-din-hartie.html
http://talentedenazdravani.ro/blog/2010/11/11/inger-confectionat-din-hartie-pliata/

Răspunsuri

2014-02-24T09:11:00+02:00
Cel mai bun raspuns? :)

Ar fi o idee.. numai ca mi se pare greu:)) dar hai ca incerc. si daca reusesc votez. mai astept raspunsuri, multumesc:)
poti sa te mai uiti pe youtube acolo te si invata cum sa faci ;)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-24T09:40:17+02:00
Eu am pictat pe scoici  buburuze .... dar ideea asta e doar daca ai scoici , daca nu , prin metoda quilling , nu-i foarte greu :)
o idee f buna. si am scoici si acuarele f bune, Mersi multt :)
din macaroane in forma de fundita..date deasupra cu oja sau carioci,acuarele >* bafta.