Răspunsuri

2014-10-14T15:13:44+03:00
Produs alterat produsul numarului 4 este 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T15:23:28+03:00
Instrumentele  au produs un sunet magnific  ...
Produsul a celor doua numere a fost raspunsul corect
Linia desenata la lectia de geometrie era foarte lunga
Ne jucam cu liniile imaginandu-ne ca ele sant niste sabii
Nota primita la scoala nu a fost chiar buna
El desena foar dibaci notele muzicale pe caiet
Astazi am construit un cilindru din hartie
Cilindrul din calculator a incetat sa mai lucreze(unitatea  de date pe hard-drive-ul
unui computer) sper ca te-am  ajutat ..