Răspunsuri

2014-10-14T15:04:33+03:00

Parabola este un text cu character religios,de obicei ,cu o invatatura inclusa..
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T15:04:39+03:00
Parabola este o narațiune scurtă care ilustrează unul sau mai multe principii instructive sau normative. Ea se deosebește de fabulă prin aceea că fabula utilizează ca personaje animale, plante sau obiecte neînsuflețite, pe când parabola prezintă în general personaje umane.