Răspunsuri

2014-10-14T15:07:57+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Doom ; dictionarul ortografic ortoepic
unesco;organizatia natiunilor unite pentru educatie stiinta si cultura
unicef;fondul pentru urgente ale copiilor ai natiunilor unite
ozn;obiect zburator neidentificat
mai;ministerul apararii ceva cu politia
bcr;banca comerciala romaneasca cred nu stiu sigur
45 4 45
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T15:12:12+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
DOOM=Dictionar ortografic ortoepic si morfologic (al limbii romane)
UNESCO=United Nations Education, Science and Culture Organization (Organizația Națiunilor Unite pentru Educație, Știință și Cultură)
UNICEF=United Nations Childrern's Fund(Fondul pentru Copii al Natiunilor Unite)
OZN=Obiect Zburator Neindentificat
MAI=Ministerul Apararii Interne
BCR=Banca Comerciala Romana
105 4 105