Răspunsuri

2014-10-14T15:01:52+03:00
5x(5+5+5+5)=
5x(10+10)=
5x20 = 100
sigur nu e scadere?
nu e adunare
ca am mai vazut pb asta pe aici
da a fost si cu scadere dar acum e cu adunare
gata
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T15:02:56+03:00
5*(5 +5+5+5)=100 asta e raspunsul correct!
5 5 5 5 5 =100
si scrii * sau +intre ele in diferite feluri pana iti da...
5x(5+5+5+5+5)=5x20=100
fara un 5=!!
mersi oricum!!!!