Răspunsuri

2014-10-14T14:32:52+03:00
1)propozitia interogativa este propozitia care exprima o intrebare
2)propozitia enuntiativa-propozitie care exprima o constatare,prezentind o actiune sau o stare ca reala
8 4 8
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-14T14:35:13+03:00
Propozitita interogativa este cea care se pune "?" la sfarsitul  propozitiei. Din asta se compune o INTREBARE.
Exemplu:
Mere sau pere?

Propozitia  enuntiativa este cea in care se pune "."--->Punctul la sfarsitul propozitiei. Din asta se compune o PROPOZITIE .
Exemplu:
Alin merge la magazin.

Dai cel mai bun?







10 4 10