Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T14:25:04+03:00
A) a*b+a*c=a(b+c)= 6*157=942
b)a*b-a*c=a(b-c)=25*147=2105
c)a*b+a*c+a*d=a(b+c+d)= 14*59= 826
20 4 20
2014-10-14T14:32:04+03:00
A) a*b+a*c=? b+c=157   a=6     b) a*b-a*c=?   a=25  b-c=147             
6*b+6*c=                                    25*b-25*c=
6*(b+c)⇒ 6*157=942                   25*(b-c)⇒25*147 =3675

c) a*b+a*c+a*d=?  a=14 b+c+d=59
14*b+14*c+14*d⇒14*(59) (adica b+c+d)
14*29=826   
(*=inmultit sau ori)





6 4 6