Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-10-14T14:03:13+03:00
Adica cine vrea sa invete si va stii acela va avea realizari frumoase in viata
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T14:04:18+03:00
Cine invata are si succes in viata,dar cine nu invata,nu-si da staruinta,nu va sti foarte multe,nu va avea o profesie pe placul sau...

Cel mai important e ca omul sa inteleaga ca invatatura este necesara si ca fara ea nu putem fi oameni adevarati in viata.
E de ajuns?
da
mersi
Cu placere