1Cindy :How old is Manuel ?Wendy:Hes fourteen years ald and hes from Madrid,Spain lin:wats he like ? is he handsome?Wendy:oh yes hw s tall and slim.Hes got dark hair and brown eyes. 2Oscar: Oh ,look! Whats that , Wendy? Wendy: Its a hat , of course! Cindy: Whose is it ? Wendy: Its Manuels ! 3Eddy: but...Wendy, whose arms are they?Are they Manuels armes ?Wendy:no , they arent Manuels this e-mail isnt from Manuel! 4Masid: ha ! no ! its a G-mail its from your favorite genie . Hello , everyone ! Welcome back! All: oh Masid! de tradus ...... va rog!

2

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-10-14T14:28:34+03:00
1.Cindy: Cati ani are Manuel?
Wendy: El are paisprezece ani si e din Madrid,Spania.
Lin: Ce-i place lui?Este aratos?
Wendy: Oh da, el este inalt si subtire.El are parul inchis la culoare si ochii caprui.

2.Oscar:Oh,uite!Ce este asta,Wendy?
Wendy:E o palarie,desigur!
Cindy: A cui este?
Wendy: Al lui Manuel!

3.Eddy : Dar...Wendy,ale cui brate sunt alea?Sunt ale lui Manuel?
Wendy:Nu,ele nu sunt ale lui Manuel,e-mailul acesta nu este de la Manuel!

4.Masid: Ha!Nu! Este un G-mail, este de la favoritul tau Genie. Salut,tuturor!Bun venit inapoi!
All : Oh!Masid

la 'your favorite genie' nu daca cuvantul genie e scris gresit de tine sau e un nume :( daca imi spui ce este pot corecta.

1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T15:05:22+03:00
C:Cati ani are manuel W:Are 14 ani si este din madrid Lin:Cum este el este frumos? W: o da el este inalt si slab are parul negru si ochii caprui O: o uite ce este asta wendy? W: Este o palarie desigur C:A cui este este? W: A lui manuel E: dar wendy ale cui brate sunt ?sunt bratele lui manuel? W: nu nu sunt alui manuel acestea nu este un e-mail dela manuel Masid: ha,nu ! este un g-mail de la geniul tau favorit. Buna tuturor ! Bine ati revenit! Toti: o masid ! 
2 4 2