Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T11:39:35+03:00
Piciorul ma doare cand fac sport(de baza)
Masa din bucatarie are un picior lipsa(secundar)
"Pe-un picior de plai ,pe-o gura de rai"(figurat)
Costi s-a lovit la cap(de baza)
In capul mesei s-a asezat el.(secundar)
Capul familiei este tata(figurat)
El misca din spranceana haios(de baza)
Pe spranceana dealului pastea o turma cu oi(secundar)
In clubul acela oamenii au fost alesi pe spranceana.(figurat)

Sper ca te-am ajutat.O zi faina !
25 4 25
2014-10-14T11:40:51+03:00
Picior : sens propriu de baza : El si-a rupt un picior.
            sens  propriu secundar : Piciorul podului s-a daramat.
            sens figurat : Pe un picior de plai, pe o gura de rai...
Cap : sens propriu de baza : M-a lovit cu minge in cap.
          sens propriu secundar : M-am asezat in capul mesei.
          sens figurat : Raspunsurile lor s-au dat cap in cap.
Spranceana : sens propriu de baza : Am ridicat o spranceana la auzul vorbelor lui.                        sens propriu secundar : Am avut o calatorie sprancenata.
                       sens figurat : Am urcat pana pe spranceana dealului.

Picior: sens propriu de baza : Ma doare un picior