Răspunsuri

2014-10-14T11:14:56+03:00
Fenomenele fizice se referă la aspect, sunt observabile (cu ajutorul organelor de simț) sau măsurabile (cu ajutorul instrumentelor).
Ex.: Deformarea unei sticle, mototolirea sau ruperea hârtiei, etc.
Fenomenele chimice se referă la modificarea compoziției chimice 
Ex.: Arderea hârtiei, vulcanizarea cauciucului, ruginirea fierului, etc.

Amestecurile omogene prezintă în toată masa aceeași compoziție și aceleași proprietăți.
Amestecurile eterogene prezintă în masa lor compoziție și proprietăți diferite. 

Sper că te-am ajutat. Succes!:)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T11:21:22+03:00


Proprietatile fizice se refera la transformarile corpurilor care nu modifica compozitia substantei, in schimb proprietatile chimice se refera la transformarile corpurilor care modifica compozitia substantei.

Exemple de proprietati fizice: culoare, gust, greutate, densitate.

Exemple de proprietati chimice: proprietatea de a arde, a rugini sau de a fermenta.

Amestecul omogen este acel amestec care isi pastreaza compozitia si proprietatile constante in toata masa lui. Exemple: sare + apa, lamaie + apa, aer, aliaje.

Amestecurile neomogene sunt acele amestecuri care nu isi pastreaza compozitia si proprietatile in toata masa lui. Exemple: apa + ulei.

1 5 1