Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-23T22:04:54+02:00
Este 60 de grade unghiul GFF' = ung F'FH= 40 impreuna fac 80 iar HT daca il prelungesti devine bisectoare , deci ung THG = ung THF = 30 impreuna fac 60. Suma unghiurilor dintrun triunghi face 180 grade cele doua unghiuri fac 120 deci al treilea este 60 deici rezulta triunghi isoscel

Ma bucur mult succes:*
mersi
NU ESTE ISOSCEL. Vezi mai jos!
Ai adunat 60+80 si ti-a dat 120!!!
i-a dat 140 in desen
2014-02-23T23:44:03+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Deoarece T este intersectia a doua bisectoare, rezulta ca si a treia bisectoare trece prin T, adica HT este bisectoarea unghiului FHG.
Acum folosind suma unghiurilor unui triunghi avem
m(\widehat{HGF})=180^{\circ}-m(\widehat{FHG})-m(\widehat{HFG})=
=180^{\circ}-2\cdot30^{\circ}-2\cdot40^{\circ}=40^{\circ}

1 5 1