Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T10:31:57+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Mama, ai luat capsuni ?
punct de virgura
Tata, dami si mie apa!
da ii buna asta
te_au dat prop mie nu mi_au raspunsbravo
bravo
2014-10-14T10:32:09+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
In fiecare an merg la mare, la munte si la salina.
Mama,maine voi merge la Ionut.
Mama, maine merge la film?