Gasiti antonimele cuvintelor urmat.alcatuiti cate un enunt cu doua dintre ele : aici , brav, acoase, demn, a iesi, intuneric, libertate, sus . va rog frumos ajutati-ma repede nu imi dau seama este pentru astazi tema va rog frumos daca puteti sa imi dati macar in 10 minute raspunsul !

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T10:33:46+03:00
Aici-acolo
brav-fricos
a coasse-a descoase
demn-nedemn
a iesi -a intra
intuneric-lumina
libertate-robie
sus-jos
Sergiu este dem de nota 10.
Mie imi este frica de intuneric.

29 4 29
2014-10-14T10:35:56+03:00
Aici-acolo brav-las a coase- a descoase demn-nedemn a iesi-a intra intuneric-luminos libertate-dominatie sus-jos 1)Acolo se afla cel mai vechi tablou din lume. 2)El era dominat de sentimentul iubirii.
7 3 7