Buna Dimineata !
Ma ajutati si pe mine sa fac 1 exercitiu la limba romana

Formati patru derivate cu prefixele : re- , des- , -pre , contra - de la verbul A Face

Va rooog mult sa ma ajutati !!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T09:58:21+03:00
Reface,desface,preface,contraface sper sa iti fie de ajutor!
Multumeeesc !!!!
reface
cu placere!!!!
reface desface preface contraface
2014-10-14T09:58:53+03:00
Reface Preface Contrafăcut Desfăcut Refacut