23.Am un exercitiu la Engleza care nu il stiu sa il fac trebuie sa scriu despre o vedeta ( vreau smiley ) si trebuie sa spun numele lui real , data nasterii , locul nasterii ,nationalitatea ,tara lui etc . Va rooooooogggggggg ajutati-ma !

2

Răspunsuri

2014-10-14T09:54:27+03:00
Andrei Tiberiu Maria (n. 27 iulie 1983Pitești).Acum locuieste in Romania(Arges)
in engleza
Andrei Tiberiu Maria was born 27 Jul 1983 in Pitesti. Now lives in Romania (Arges)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-14T10:03:20+03:00
First Name&Last Name: ANDREI TIBERIU MARIA
Born:  27 JULY 1983
 HE IS ROMANIAN SINGER AND HE IS KNOW WITH NAME SMILEY
MULTUMESCCCCCCCCCCCCCCCC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPLlllllllllllllllllllllllllllacecccccccccccccccccccccccccccctyyyyyyyreeeeeeeeeeeeeeeeeeee!