Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-02-23T21:42:00+02:00
I=cxc/ipot.
Ipot^2=15^2+0^2
Ipot^2=225+400
Ipot^2=625
ipot=25

Inalt=15x20/25=12


1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-23T21:42:09+02:00
Aici, poti folosi tot pitagora :
c1 la patrat + c2 la patrat = ip la patrat
15 la patrat + 20 la patrat = ip la patrat
225 + 400 =ip la patrat
ip=radical din 625
ip=25 cm
notam inaltimea corespunzatoare ipotenuzei cu h.ip.
h.ip=cateta1*cateta2 /ipotenuza ( inaltimea corespunzatoare ipotenuzei este cateta 1 ori cateta 2 tptul supra ipotenuza )
h.ip=15*20/25
h.ip=300/25
h.ip=12cm
sau puteai sa faci altfel : catetele de 15 si 20 cm, iar ipotenuza de 25 de exemplu : catetelede 6 si 8 cm iar ipotenuza de 10 cm . ;)